Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравеите алфисти! Бях свикнал с клатенето на оборотите, но започна и да ми гасне по светофарите. На диагностиката ми имаше записана грешка в мпх (смяна 300лв). Допитах се и Бобо какво ще каже за пин 15, тои ми отговори:хората правят глупости! Измъкнах от буксата пина и вече не клати като убезумяла,направо спи. не сам сменял нищо и сам доволен

    Comment


    • Първоначално публикувано от mitkomalki Покажи съобщение
      Здравеите алфисти! Бях свикнал с клатенето на оборотите, но започна и да ми гасне по светофарите. На диагностиката ми имаше записана грешка в мпх (смяна 300лв). Допитах се и Бобо какво ще каже за пин 15, тои ми отговори:хората правят глупости! Измъкнах от буксата пина и вече не клати като убезумяла,направо спи. не сам сменял нищо и сам доволен
      Bobo е прав!

      Comment


      • Ми прав е. С махането на Пин 15 колата в движение не си дава газ сама и като си махнеш крака от педала и забива муцуна. А този Пин 15 дава информация на ЕКУ-то с каква скорост се движи автомобила. И като натиснеш съединителя в движение трябва да поддържа 1100 оборота. Същото е и като само си махнеш крака от педала. ТПС-а държи дросела леко отворен за да върви колата без да спира мигновено от моторна спирачка.

        Когато клати оборотите тогава също не е на ред работата и пак така ви забива муцуна като махнете крак от педала и за това всеки си мисли, че като махне пин 15 и няма никаква разлика. Ама тръгни по магистралата на 5-та. Крака ти постояно ше седи на педала за да се движиш. А аз примено от време на време само подавам газ, махам си крака и тя продължава да си върви все едно е по инерция на свободна. Така трябва да работи нормално колата. За това е направена тази система.

        В крайна сметка колите са си ваши. Правите си каквото решите с тях. Но това с рязането не оправя проблема.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Да ама за него си. Аз не възнамерявам да сменям здрави части, парите не са ми в повече,а и ми е писнало от ходене по маистори, които ми казват: сменяме го това ако не стане продължаваме нататък.

          алфа 156 2.0

          Comment


          • Аз като смених ТПС-а ей така щото всеки ми казваше да го сменя нищо не се получи. Клатеше пак. Разглобих дросела, почистих го и настроих клапата да затваря плътно. От тогава спря да ги мени толкова много. И след изчистване на дюзите на ултразвук спря изобщо да ги клати. Сега спирам държи 1100 оборота и чак когато колата спре тотално и след 1 секунда падат на 850. ТПС-а е за смяна когато неможе да държи обороти на място. Подаваш газ на място и те не могат да се стабилизират. Веднъж остават високи, веднъж ниски... Трябва и да му се измери съпротивлението в целя диапазон. Ако прекъсва или скача неравномерно... тогава има проблем също с ТПС-а.

            И щом е имало записана грешка е ясно, че не наред ТПС-а. Той компютъра на колата ти го казва, ти решаваш, че е здрав....
            Last edited by oem; d.m.y г., 16:43.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Не мисля че е здрав, но след смяна на моторчето с това на един приятел полужението беше същото, чистихме и дросела и не се получи.Наистина забива нос но се свиква.

              Comment


              • След чистене трябва да се адаптира за да получи ЕКУ-то правилната 0-лева стойност на дросела. Демек когато е напълно затворен тогава за него е 0. Когато е имало отлагания по дросела с времето и карането на колата на ЕКУ-то адаптивните стойности се променят. А това става с много време. И като изчистиш дросела може да стане дори по-зле. Да гасне повече или пък да поддържа по-високи обороти. Значение има как е регулирани и жилото на газта, колко е износен самия дросел или дали има нужда от пренастройка на самата клапа спрямо оста... все неща дето не стават еи така със смяна и готово.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Пффф и на мен тая вече ми излезе тоя проблем с 2000-те оборота на празен ход и се чудя защо реве като крака ми не е на педала и гледам оборотите скочили. Като натисна леко газта и пусна, се нормализират. Направи ми го два пъти за 1 час каране, но мисля, че едва сега е едва началото

                  За 2 години не ми е излизал такъв проблем, единствено, че откакто я купих си го имаше тоя проблем с припукването и мудното потегляне сутрин (вече почна и да припатква понякога и загряла като дам по-рязко газ), преди 1-2 седмици сипах и добавка за почистване на инжектори Liqui-Moli, дали тя нещо не е усрала пейзажа, не знам и аз вече.
                  Last edited by Blade; d.m.y г., 13:13.
                  Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                  Comment


                  • Сега се връщам от диагностика, казаха ми, че дебитомера е издал багажа, има много секунди забавяне на въздуха и карам с богата смес. Та този майстор не знам къде звъня и ми каза, че моя номер дебитомер оригинален бош струва 670лв!!!! Казах му лек ден и си тръгнах.
                    Иначе не откриха проблеми по ламбдата или МПХ, а и днес не ми се появи този проблем с оборотите
                    Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                    Comment


                    • Ами направи още една две диагностики в София да видим какво ще излезе
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • Ако изчистя, измия дебитомера хубаво има ли шанс да се влоши работата му или ефектът ще е само положителен? Защото някъде тук четох, че след миене на дебитомера дните му са преброени.
                        Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                        Comment


                        • ми ако ще го миеш на чешмата, може и да са му преброедни и секундите дори.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Не е на чешмата, майстора ми каза, че ще го мие в някъв разтвор там...
                            Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                            Comment


                            • С бензин брато. Или с някакъв прей на спиртна основа. Да се изпарява и да не оставя остатъчни продукти по сензора.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Здравеите колеги.Аз също имах този проблем с клатенето на оборотите.При мен играеха от 0 до 2000 оборота .По принцип бях свикнал с това но алфичката ми даваше зверски разход от 18/100 реших да отида на диагностика и там излезе че ламбда сондата ми е здала багажа след смяната и все още несам засичал разход но това досадно клатене изчезна напално.успех и на всички
                                Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 98' 144kc

                                Comment

                                Working...
                                X